مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-27پزشكي

اهدای 8 دستگاه آمبولانس UN به جمعیت افغان مقیم ایران


دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت از اهدای 8 دستگاه آمبولانس از سوی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد به جمعیت افغان مقیم ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین نیکنام گفت: این آمبولانس ها به منظور رفع نیاز و ارائه بهتر و مطلوب تر خدمات سلامت محور به جمعیت افغان مقیم ایران اهدا شده که در 8 دانشگاه علوم پزشکی کشور از جمله دانشگاه های علوم پزشکی زابل، اصفهان، کرمان، زاهدان، مشهد، ایرانشهر، رفسنجان و تهران، مستقر و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی افزود: کشورها در شرایط گوناگون باید در ارتقای سلامت یکدیگر همراه و همکار باشند.

خصوصاً زمانیکه آن کشورها با مسائل و مشکلات مضاعفی روبرو باشند.

نیکنام خاطرنشان کرد: سال ها است که ما در کشورمان میزبان میلیون ها برادر و خواهر افغانستانی هستیم و جای خرسندی است که می توانیم منشأ کمک به همنوعان کشور دوست و برادرمان باشیم.

دستیار ویژه وزیر بهداشت افزود: این اقدام، بخشی از نیازهای همنوعان افغانستانی مان در انتقال بیماران مخصوصاً مادران باردار، مرتفع می شود.

وی با بیان اینکه کمک بشردوستانه کشورها به یکدیگر باید تداوم داشته باشد، تصریح کرد: ایران اخیراً 200 هزار دوز واکسن برکت را به نیکاراگوئه و تعدادی واکسن نیز به کشور عراق اهدا کرده و این در شرایطی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 8 دستگاه آمبولانس UN به جمعیت افغان مقیم ایران

اهدای 8 دستگاه آمبولانس UN به جمعیت افغان مقیم ایران