مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-27اجتماعي

تداوم فعالیت سامانه بارشی هرمزگان/هوای سرد همچنان ماندگار


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان درباره وزش باد شدید جنوب شرقی - شمال شرقی و مواج بودن دریا، همچنین رگبار باران و رعد و برق هشدار داد.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان درباره وزش باد شدید جنوب شرقی - شمال شرقی و مواج بودن دریا، همچنین رگبار باران و رعد و برق هشدار داد.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز جمعه 7 بهمن ماه همچنان تداوم فعالیت سامانه بارشی را بر روی استان خواهیم داشت و ناپایداری وضعیت جوی و دریایی در استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی و مرکزی استان، خلیج فارس و تنگه هرمز، سواحل و جزایر، ارتفاعات، مناطق شرقی و شمالی استان، رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد گاه تگرگ پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه بارشی تا ساعات صبح شنبه 8 بهمن ماه خواهد بود.

به تدریج با کاهش ابرناکی از ساعات ظهر شنبه سیستم از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

سی سی پور با اشاره به اینکه توصیه می شود از رفتن به حاشیه رودخانه ها و صعود به ارتفاعات اجتناب شود، خاطرنشان کرد: بیشتر بارش های این سامانه در مناطق دریایی خواهد بود و تقویت نقطه ای فعالیت سامانه، رگبار شدید باران، رعدوبرق و وقوع تندبادهای لحظه ای محتمل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت سامانه بارشی هرمزگان/هوای سرد همچنان ماندگار

تداوم فعالیت سامانه بارشی هرمزگان/هوای سرد همچنان ماندگار