مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-27سياسي

228 مسجد مازندران آماده برگزاری مراسم اعتکاف


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری اعتکاف در 228 مسجد استان خبر داد و گفت: تمامی شرایط برای میزبانی از شهروندان و مومنان در اماکن مذهبی استان آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام شریف تبار صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری اعتکاف به ویژه اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی که توسط نهادهای آموزش و پرورش و دانشگاه ها برگزار می شود، اظهار کرد: شرایط امسال در اعتکاف نسبت به سال های کرونایی تغییر کرده است و مازندرانی ها محیای برگزاری مراسم پرشور معنوی اعتکاف با حضور اقشار مختلف به ویژه جوانان هستند.

وی به برنامه های این اداره کل در ایام اعتکاف اشاره کرد و افزود: در واقع برگزاری مراسم اعتکاف و مناسک مذهبی به طور مردمی اداره می شود و در این راستا برگزاری جلسات اعتکاف از ماه قبل به طور منظم در استان و شهرستان ها توسط اداره کل و ادارات تبلیغات اسلامی تشکیل شد و ثمره آن فعال سازی شورای هیات مذهبی و دست اندرکاران اعتکاف سال های قبل بود که به لطف و مدد الهی امسال با  استقبال خوب معتکفین و متولیان، اعتکاف پرشوری را در استان شاهد خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اهمیت موضوعاتی که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره شده است، اظهار کرد: مناجات و ادعیه های سفارش شده در کتب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

228 مسجد مازندران آماده برگزاری مراسم اعتکاف

228 مسجد مازندران آماده برگزاری مراسم اعتکاف