مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 11:052023-01-27بين الملل

ژاپن صادارت تجهیزات پزشکی و کشف مواد منفجره به روسیه را ممنوع کرد


توکیو امروز (جمعه) از ممنوعیت صادارت دارو، تجهیزات پزشکی، واکسن و وسایل و مواد هسته ای و تجهیزات کشف مواد منفجره به روسیه خبر داد.

- توکیو امروز (جمعه) از ممنوعیت صادارت دارو، تجهیزات پزشکی، واکسن و وسایل و مواد هسته ای و تجهیزات کشف مواد منفجره به روسیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت اقتصاد، تجارت و صنایع ژاپن در بیانیه ای اعلام کرد: در ارتباط با وضعیت بین المللی پیرامون روسیه و همچنین همکاری با تلاش های بین المللی برای حل مشکلات و برقراری صلح، دولت ژاپن تصمیم گرفته تا بر صادرات کالاهایی که می تواند در تقویت قدرت نظامی روسیه اثر بگذارد، ممنوعیت وضع کند.

این اقدامات از سوم فوریه 2023 اجرایی می شوند.

این لیست شامل تجهیزات و مواد هسته ای، تجهیزات پردازش رادیواکتیو، تجهیزات اکتشاف نفت و گاز، باتوم، واکسن ها، کالاهای پزشکی، تست های پزشکی، پودرهای اثرانگشت، گاز اشک آور، دزیمترها، مواد منفجره، ماشین های ایکس ری، تجهیزات برای تولید موارد کامپوزیتی، ژنراتورهای پرتابل برق، ربات ها، سکوهای حفاری و سایر مواردی می شود که می توان برای اهداف نظامی مانند مواد خام، مواد شیمیایی سمی و سایر کالاها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن صادارت تجهیزات پزشکی و کشف مواد منفجره به روسیه را ممنوع کرد

ژاپن صادارت تجهیزات پزشکی و کشف مواد منفجره به روسیه را ممنوع کرد