مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 11:222023-01-27اقتصادي

کاهش بار ترافیکی گمرک آستارا تا هفته آینده


سرپرست گمرک آستارا، با اشاره به انجام چهار مرحله گمرکی در کمترین زمان ممکن در بخش پایانه صادراتی شهر، گفت: آمادگی داریم تا هفته آینده بار ترافیکی گمرک آستارا را کاهش دهیم.

- علی حسین ذوالقدر، با اشاره به تسریع امور گمرکی جهت تردد کامیون ها در مرز آستارا، اظهار کرد: یکی از تمهیداتی که در گمرک آستارا در جهت ترخیص و تشریفات کالاهای کشاورزی و میوه و تره بار انجام گرفته این است که کلیه تشریفات این کار در پایانه صادراتی ورودی شهر انجام می شود.

وی افزود: چهار مرحله کار را در کمترین زمان ممکن در بخش پایانه انجام می دهیم و همزمان با ترانشیت و بارگیری کالا، ارزیابی کالا نیز انجام می شود.

سرپرست گمرک آستارا در گفت وگوی ویژه خبری، با اشاره به کنترل بار کامیون ها توسط واحد سگ های موادیاب، تصریح کرد: در نهایت پلمب گمرکی را الصاق می کنیم و کامیون ها جهت ادامه مسیر به محوطه گمرک هدایت می شوند.

ذورالقدر، با بیان اینکه در محوطه گمرک فقط باسکول و اسکن به صورت شبانه روزی توسط همکاران گمرک انجام می شود، گفت: ناظر گمرکات گیلان اقدام به اعزام نیرو به گمرک آستارا کرده است.

وی همچنین به صادرکنندگان نوید داد: در جهت پیگیری های رییس جمهوری برای رفع این مشکل، رییس کل گمرک کشور دستورالعمل اعمال مدیریت ریسک درباره اسکن کامیون های کالاهای صادراتی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بار ترافیکی گمرک آستارا تا هفته آینده

کاهش بار ترافیکی گمرک آستارا تا هفته آینده