مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 12:222023-01-27سياسي

تقید به خواندن سوره یس باعث آرامش در هنگام ابتلا می شود


اگر کسی مقید به قرائت سوره یاسین باشد، در میان او و اهل بیت (ع) انس و الفت ایجاد نموده، سکینه و وقاری مثال زنی در قلب فرد برای مواجهه با ابتلائات قرار می دهد.

- حجت الاسلام مؤمنی گفت: اگر کسی مقید به قرائت سوره یاسین باشد، در میان او و اهل بیت (ع) انس و الفت ایجاد نموده، سکینه و وقاری مثال زنی در قلب فرد برای مواجهه با ابتلائات قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی طی سخنانی در سازمان مرکزی جامعهالمصطفی ضمن اشاره به فرازهایی از زیارت جامعه کبیره با بیان اینکه شیطان از حربه های مختلف بر انسان وارد می شود و تمام هم و غمش بر این است که انسان را از وادی شکر خارج سازد، اظهار داشت: یکی از برجسته ترین حربه های شیطانی، بزرگ جلوه دادن نداشته ها و کوچک شمردن داشته هاست.

وی حسن ظن نسبت به خداوند متعال را بسیار مهم ارزیابی نمود و با تأکید بر اینکه هیچ گاه ذات اقدس الهی بر بندگانش بد رقم نمی زند، خاطرنشان ساخت: هرآنچه از انسان می رسد بدون تردید حسن الهی است و به هیچ وجهی ظلمی بر صنع الهی برنمی گردد.

این استاد حوزه با بیان اینکه خداوند متعال پیش از ابتلائات ظرف مواجهه با ابتلاء را در وجود انسان ایجاد می کند، خاطرنشان ساخت: اگر کسی مقید به قرائت سوره یاسین باشد، در میان او و اهل بیت علیهم السلام انس و الفت ایجاد نموده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقید به خواندن سوره یس باعث آرامش در هنگام ابتلا می شود

تقید به خواندن سوره یس باعث آرامش در هنگام ابتلا می شود