مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-27بين الملل

واکنش ترکیه به حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران


آنکارا به حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه روز جمعه در حساب توییتری خود نوشت: حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران را محکوم می کنیم.

وی با تاکید بر همبستگی میان ترکیه و جمهوری آذربایجان افزود: از خداوند متعال برای برادر جان باخته غفران و رحمت طلب می کنم و به بازماندگان ایشان و ملت آذربایجان تسلیت عرض کرده و برای مجروحان شفای عاجل آرزومندم.

در همین زمینه، وزارت امور خارجه ترکیه هم در بیانیه ای اعلام کرد که چاووش اوغلو با جیحون بایراموف همتای آذربایجانی خود تماس تلفنی داشته و ضمن محکومیت حمله مسلحانه به سفارت بر همبستگی کشورش با آذربایجان تاکید کرده است.

لازم به ذکر است که سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در تشریح جزییات قتل یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: ساعت 8:25 صبح امروز در حالی که یکی از اعضای سفارت آذربایجان در مقابل درب ورودی سفارت در حال پارک خودروی خود بوده است، سرنشین یک دستگاه پراید که در فاصله نزدیک مستقر بوده از پشت سر با خودرو به پشت خودروی دیپلمات آذربایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترکیه به حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران

واکنش ترکیه به حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران