مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-27حوادث

آتش سوزی گسترده در یک کارگاه مسقف


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مسقف در کمربندی دوم شهر ری خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال ملکی از وقوع حریق در یک کارگاه مسقف در کمربندی دوم شهر ری خبر داد و گفت: ساعت 9:34 صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک سوله در کمربندی دوم شهر ری، روستای نجم آباد به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که دو سوله مسقف که در کنار یک دیگر واقع شده بودند که وسعت یکی در حدود 400 متر و محل تولید و نگهداری گونی های پلاستیکی بود و حجم زیادی از گونی های تولید شده و دوخته شده در این سوله مسقف چیده شده بود و به طور کامل شعله ور بود و شدت حرارت بسیار بالا بود و سقف ها در آستانه تخریب قرار داشت.

وی اظهار کرد: در کارگاه مجاور به وسعت 500 متر محل تولید بود که آتش در آستانه سرایت به این کارگاه بود که آتش نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب همزمان با اجرای عملیات اطفا از چند طرف، نسبت به حفاظت از سوله مجاور و ایجاد سپر دفاعی اقدام کردند و مانع گسترش آتش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده در یک کارگاه مسقف

آتش سوزی گسترده در یک کارگاه مسقف