مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 12:322023-01-27فرهنگي

جشنواره فیلم فجر در مشهد برگزار خواهد شد؟


فیلم های منتخب چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در مشهد اکران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، محمد حسین زاده با اعلام این خبرگفت: نگرش عدالت محور فرهنگی و رویکرد بهره مندی حداکثری مخاطبان از این رویداد بزرگ، ویژگی این دوره از جشنواره است که پیش تر وعده ‎ی آن در سفرهای استانی رییس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور به استان ها داده شده بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: نوآوری در برگزاری برنامه های جنبی در حاشیه جشنواره ، دیگر شاخصه ی این دوره است که نشست های نقد و بررسی و کارگاه های آموزشی سینما در زمینه های فیلمبرداری، کارگردانی، فن بیان، فیلمنامه نویسی از جمله ی آن هاست.

وی تصریح کرد: درخواست برای نمایش فیلمهای جشنواره در 8 سینمای مشهد انجام شده و رایزنی برای نمایش فیلمهای جشنواره در شهرستانهای نیشابور و سبزوار و پردیس جدید التاسیس مهر کوهسنگی مشهد نیز در دست اقدام است.

حسین زاده در ادامه افزود: برنامه ریزی برای نمایش فیلمهای سینمایی با استفاده از دستگاه سینماسیار در نواحی کم برخوردار و حاشیه شهر همزمان با روزهای برگزاری جشنواره نیز از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این دوره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم فجر در مشهد برگزار خواهد شد؟

جشنواره فیلم فجر در مشهد برگزار خواهد شد؟