مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-27سياسي

دانشگاهیان در تحقق جهاد تبیین پیشگام باشند


امروز یکی از وظایف سنگین اساتید و دانشگاه ها، جهاد تبیین است که باید در این راه پیشرو باشند.

- ایسنا/زنجان      فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: امروز یکی از وظایف سنگین اساتید و دانشگاه ها، جهاد تبیین است که باید در این راه پیشرو باشند.

محسن احمدی تبار صبح امروز (7 بهمن ماه) در دیدار رییس، اعضای بسیج اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر جهاد تبیین را وظیفه مهم اساتید و دانشگاه ها دانست و اظهار کرد: دشمن به خوبی می داند که در عرصه نظامی، توانایی مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد، بنابراین تلاش می کند با ایجاد فضای سیاه نمایی، در ذهن جوانان ما غلبه کند و مانع رشد و پیشرفت کشور شود که با توجه به همین موضوع، اساتید و دانشگاهیان باید در جهاد تبیین پیشرو باشند.

وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: در گام دوم انقلاب یکی از عرصه های مورد اشاره سبک زندگی اسلامی است که امروز می بینیم دشمن در مباحث فرهنگی وارد شده و دقیقا همان نقطه را از طرق مختلف مورد هجمه قرار داده است و ما وظیفه داریم به شدت مواظب جوانان و فرزندان مان باشیم.

این مسئول هجمه های اخیر دشمن بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ناشی از ضعف دشمن در مقابله نظامی دانست و متذکر شد: سپاه و بسیج از بطن مردم بوده و در همه عرصه ها برای پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان در تحقق جهاد تبیین پیشگام باشند

دانشگاهیان در تحقق جهاد تبیین پیشگام باشند