مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-27سياسي

باید قرارگاه جهاد تبیین در سطح آموزش عالی شکل بگیرد


باید «قرارگاه جهاد تبیین» در سطح آموزش عالی کشور شکل بگیرد و مسئولیت آن با وزیرعلوم باشد، تا مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین را در دانشگاه ها محقق کنیم.

- رییس بسیج اساتید کشور گفت: باید قرارگاه جهاد تبیین در سطح آموزش عالی کشور شکل بگیرد و مسئولیت آن با وزیرعلوم باشد، تا مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین را در دانشگاه ها محقق کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، محمدرضا مردانی در پنجاه و هشتمین اجلاس معاونان فرهنگی دانشگاه های کشور با اشاره به بخشی از بیانات امام خمینی(ره) در جلد 15 صحیفه درباره اهمیت فرهنگ، اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب فرمودند اساسا فرهنگ هر جامعه موجودیت و هویت آن جامعه را تشکیل می دهد و به هر میزان در سایر حوزه ها موفقیت کسب شود، ولی فرهنگ نباشد آن حرکت پوچ است.

وی افزود: فرهنگ از آن موضوعاتی است که سال هاست مورد بی مهری واقع شده و واژه فرهنگ ابتدا در عنوان وزارتین علوم و آموزش و پروش مورد تاکید واقع شده بود و نامش وزارت فرهنگ و آموزش عالی بود؛ اما در طول زمان از عنوان نیز حذف شد در حالیکه در حوزه عمل یعنی آموزش و تربیت، بخش فرهنگی باید اساس کار این مراکز باشد و علی رغم اینکه برنامه های متعددی برای فعالیت فرهنگی طراحی می شود نتیجه ای متناسب با آن حاصل نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید قرارگاه جهاد تبیین در سطح آموزش عالی شکل بگیرد

باید قرارگاه جهاد تبیین در سطح آموزش عالی شکل بگیرد