مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-27فرهنگي

پاسخ به ابهامات درباره فیلمهای فجر/تحریم مخاطب مهم است نه سینماگر


محمدحسین نیرومند مشاور سینمایی وزیر ارشاد و عضو هیأت انتخاب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به ارائه توضیحاتی درباره ابهامات و شائبه های مطرح شده درباره فهرست فیلم های جشنواره امسال پرداخت.

- 24 فیلم حاضر در بخش اصلی جشنواره چهل ویکم ، نکات و ابهاماتی درباره این ترکیب در فضای رسانه ای مطرح شد که رفع آن ها نیاز به توضیحات رسمی داشت، به همین بهانه سراغ محمدحسین نیرومند رفتیم که علاوه بر عضویت در هیأت انتخاب این دوره از جشنواره حکم مشاوره سینمایی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم دارد و از این جایگاه هم دیدگاه هایش درباره جشنواره امسال و تأثیرش بر سینمای ایران می توانست شنیدنی باشد.

آنچه در ادامه می خوانید حاصل گفتگویی صریح با محمدحسین نیرومند درباره فرآیند انتخاب فیلم ها و البته شرایط برگزاری یکی از متفاوت ترین دوره های جشنواره فیلم فجر است.

* خیلی صریح از مهمترین ابهام و انتقاد مطرح شده در فضای رسانه ای شروع کنیم؛ با توجه به انتشار فهرست نهایی 24 فیلم حاضر در جشنواره امسال به عنوان یکی از اعضای هیأت انتخاب فکر نمی کنید وزن چهره های شناخته شده در این دوره کمتر است و با تعداد زیادی از اسامی گم نام در این دوره مواجهیم؟ این اتفاق را چگونه ارزیابی می کنید؟ این مسئله بیش از آنکه به رویکرد فیلمسازان صاحب نام برای شرکت یا عدم شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به ابهامات درباره فیلمهای فجر/تحریم مخاطب مهم است نه سینماگر

پاسخ به ابهامات درباره فیلمهای فجر/تحریم مخاطب مهم است نه سینماگر