مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:072023-01-27سياسي

انقلاب اسلامی ایران باید به تمدن عالی خودش برسد


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شکل گیری انقلاب اسلامی ایران را ثمره خون شهدای گرانقدر این مرز و بوم اعلام کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران براساس اهدافی که باعث شکل گیری آن شد، - باید در نهایت به تمدن عالی خودش برسد.

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی امروز در یادواره سردار شهید همت الله متو و گرامیداشت شهدای حماسه مردمی ششم بهمن سال 1360آمل در روستای قلعه کش این شهرستان، افزود: درمسیر انقلاب بودن وهمراهی کردن با منویات رهبری، وظیفه همه آحاد جامعه، اعم از مسئول و غیرمسئول در هر رده و جایگاهی است.

وی با بیان اینکه هرچند در مسیر تحقق اهداف انقلاب، سنگ اندازی هایی صورت گیرد و امتحان هایی در مسیر سخت باشد، تصریح کرد: هرچند این امتحان های در مسیر روز به روز سخت تر هم شود، مهم این هست که در برابر این سختی ها، ما چقدر پایبند و آرمان خواه نظام و انقلاب هستیم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تحقق همه این دستاوردها و آرمان خواهی ها را در سایه با خدا بودن و نیاتی که برخواسته از خدایی باشد، بیان و تاکید کرد: حتی اگر کارکردها وبرنامه های مجلس و دولت خدایی نباشد، کارها خوب پیش نخواهد رفت و این مهم باید در زندگی افراد نیز دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران باید به تمدن عالی خودش برسد

انقلاب اسلامی ایران باید به تمدن عالی خودش برسد