مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:122023-01-27سياسي

لرستان، استان برتر در برگزاری روز جهانی خاک


رییس ستاد معاونت آب و خاک و دبیر اجرایی بزرگداشت روز جهانی خاک از معرفی پنج استان برتر در برگزاری روز جهانی خاک خبر داد.

- علیرضا پرستار ششم بهمن ماه، در حاشیه گردهمایی سراسری مدیران آب و خاک ستادی و استانی سراسر کشور گفت: براساس ارزیابی های انجام شده بر روی مستندات ارائه شده مدیریت های آب و خاک و امورفنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی سراسر کشور به دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز جهانی خاک، پنج استان در برگزاری مناسب و شایسته مراسم روز جهانی خاک درسال 1401 حائز رتبه برتر شدند.

رییس ستاد معاونت آب وخاک و دبیر اجرایی بزرگداشت روز جهانی خاک افزود: شاخص های متفاوتی ازجمله کیفیت و کمیت اطلاع رسانی، تجلیل از خادمین خاک، تشکیل کمیته برگزاری، ساخت کلیپ، ثبت رویداد در فائو و سایر موارد برای انتخاب استان های برتر در کمیته ارزیابی لحاظ شده بود که براساس این شاخص ها پنج استان آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و فارس موفق به کسب رتبه برتر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز جهانی خاک رویدادی بین المللی است که هرساله روز پنجم دسامبر مطابق با 14 آذرماه با محوریت معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و با هدف فرهنگ سازی حفظ منابع خاک در سراسر کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان، استان برتر در برگزاری روز جهانی خاک

لرستان، استان برتر در برگزاری روز جهانی خاک