مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-27سياسي

پروژه ای که طی 12 روز تکان خورد/میدان میوه و تره بار ساری در یک قدمی افتتاح


فرماندار ساری با تاکید بر اینکه آنچه برای ما حائز اهمیت بوده این است دوران وعده های کاغذی گذشته است، گفت: طی 12 روز گذشته شاهد پیشرفت خوب پروژه میدان میوه و تره بار ساری بودیم و در دهه فجر نیز افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، دولت سیزدهم که آغاز به کار کرد شاهد اتفاقات خوبی در بخش های مختلف جامعه بودیم به طوری که تلاش مدیران جهادی این دولت توانست حتی گره های چندین ساله را برطرف کند.

از جمله این خبرهای خوب انتقال دفتر کار محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران به میدان میوه و تره بار ساری بود است؛ چرا که وعده و وعیدهای تکراری مسؤولان گذشته و ترافیک های طولانی و چندین ساله در مسیر کنونی میدان مشکلات و نگرانی بسیاری برای مردم به دنبال داشته است.

حال این مسؤول دولت مردمی با حضور جهادی خود در میدان میوه و تره بار جدید عزم و اراده مسؤولان دولت سیزدهم را برای به افتتاح این پروژه ثابت کرد.

اکنون 12 روز کاری است که فرماندار ساری در میدان میوه و تره بار ساری مستقر شده در ارتباط با اتفاقات خوب و آخرین وضعیت این پروژه در گفت وگو با فارس، می گوید: طی بررسی هایی که انجام شد، 21 پروژه با قدمت بالای یک دهه را در مرکز استان مازندران شناسایی کردیم و مقرر شد هرچه سریع تر این پروژه ها را تعیین تکلیف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ای که طی 12 روز تکان خورد/میدان میوه و تره بار ساری در یک قدمی افتتاح

پروژه ای که طی 12 روز تکان خورد/میدان میوه و تره بار ساری در یک قدمی افتتاح