مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-27اجتماعي

هشدار نارنجی تداوم آلودگی هوای تهران تا یکشنبه


در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش بینی می شود که پدیده ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت های احتمالی را سبب شود.

هشدار نارنجی برای آماده باش دستگاه های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت زا صادر می شود.

- اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی و با اشاره به ادامه پایداری هوا و تشدید آلودگی هوا اعلام کرد که آلودگی هوا از روز شنبه (8 بهمن ماه) آغاز می شود و تا ظهر یکشنبه (9 بهمن ماه) پایان می یابد، به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران آمده است: ادامه پایداری نسبی جو، افزایش غلظت آلاینده های جوی (به ویژه 2.

5 PM) و کاهش کیفیت هوا در شهرستان های تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پیشوا، قدس، ری، شهریار، رباط کریم، قرچک، ملارد، ورامین و جنوب شهرستان شمیرانات پیش بینی می شود.

بر این اساس احتمال کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه ها و در صورت مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس وجود دارد.

  از این رو اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به مدیریت کاهش منابع آلاینده ثابت و متحرک، مهار و کنترل فعالیت های صنعتی، عدم تردد غیرضروری برای تمام گروه ها، اجتناب از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز و آمادگی ارگان های ذیربط و امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی تداوم آلودگی هوای تهران تا یکشنبه

هشدار نارنجی تداوم آلودگی هوای تهران تا یکشنبه