مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:262023-01-27حوادث

سوانح رانندگی روز جمعه اصفهان 25 مصدوم برجا گذاشت


سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن 25 نفر در سوانح رانندگی صبح امروز خبر داد.

- عباس عابدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون حمل سوخت در جاده اصفهان به سمت پل خورزوق ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز به مرکز فوریت های پزشکی اعلام شد.

وی با بیان اینکه سه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد، افزود: مصدومان این سانحه رانندگی 11 نفر شامل 2 نفر خانم و 9 نفر مَرد بودند که چهار نفر آنان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر و هفت نفت به بیمارستان 9 دی منظریه خمینی شهر منتقل شدند.

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی اصفهان با اشاره به تصادف رخ به رخ 2 دستگاه خودروی سواری در محور زیار- سرخط هرمدان طی بامداد امروز، گفت: در این حادثه نیز هفت نفر مصدوم شدند.

عابدی ادامه داد: مصدومان شامل پنج نفر آقا و 2 نفر خانم بین سنین 20 تا 35 سال بودند که با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان های فارابی و کاشانی اصفهان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: در تصادف رخ به رخ 2 دستگاه خودروی سواری در محدوده خیابان آبشار سوم روبروی دنارت نیز هفت نفر دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی اصفهان با بیان اینکه مصدومان شامل سه نفر آقا و سه نفر خانم بین سنین 20 تا 30 سال و یک کودک 11 ساله بودند، افزود: این افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوانح رانندگی روز جمعه اصفهان 25 مصدوم برجا گذاشت

سوانح رانندگی روز جمعه اصفهان 25 مصدوم برجا گذاشت