مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-27سياسي

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس فکری برای مدیریت تبلیغات اسلامی زرین دشت بکند


با عنایت به اهمیت سازمان تبلیغات اسلامی در برهه حساس کنونی که دشمنان برای تقویت جریان تحریف وارد میدان شده اند، لازم است تا مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس هر چه سریعتر نسبت به معرفی رییس جدید این سازمان در زرین دشت اقدام اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرین دشت، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه زرین دشت با توجه به در پیش بودن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی از مدیر کل تبلیغات اسلامی خواست تا هر چه سریعتر نسبت به معرفی مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه باید جشنهای44 سالگی امسال انقلاب هر چه باشکوهتر و باکیفیت تر برگزار شود، ابراز کرد: دو رویکرد، کتمان و تحریف یکی از راهبردهای اصلی دشمنان این نظام است که در برابر عظمت واقعه انقلاب اسلامی قرار داده شده است، از این رو ذکر ایام الله و جهاد تبیین دو راهبرد مقابله در برابر دشمن است.

  خطیب جمعه زرین دشت با یادآوری اینکه از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، دشمنان تلاش کرده اند تا با روش های مختلف، نقاط قوت نهضتِ انقلابی مردم ایران از جمله ایام الله را کتمان و انکار کنند، متذکر شد: در مقابل راهبرد جنگ تمام عیار جریان باطل، نیروهای مومن و انقلابی و حزب اللهی چه وظیفه ای دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس فکری برای مدیریت تبلیغات اسلامی زرین دشت بکند

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس فکری برای مدیریت تبلیغات اسلامی زرین دشت بکند