مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-27سياسي

امام جمعه اراک: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام است


امام جمعه اراک با بیان اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تشریح و تبیین آرمان ها و دستاوردهای نظام اسلامی است؛ گفت: تبیین و بیان موفقیت های برجسته و دستاوردهای عظیم نظام اسلامی مهم ترین وظیفه مدیران است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: ماه رجب ماه بارش رحمت الهی است و خداوند در این ماه رحمت خود را بر بندگانش فرو می ریزد که باید از ثانیه ثانیه های این ماه برای کسب معنویت بهره برد.

   وی تصریح کرد: روزه گرفتن در این ماه عظمت بالایی دارد و هرکس ماه رجب یک روز روزه بگیرد خداوند بهشت را بر او واجب می کند، روزه در ماه رجب درب های جهنم را بسته و درب بهشت را باز می کند.

امام جمعه اراک بر ضرورت پاسداشت آموزه های اسلام تاکید کرد و ادامه داد: دین اسلام کامل ترین دین در بین ادیان عالم است و ما به عنوان شیعیان و پیروان اسلام بایدد در پاسداشت و عمل به دستورات این دین تلاش کنیم.

  دری همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر بیان کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تشریح و تبیین آرمان ها و دستاوردهای نظام اسلامی است که باید از فرصت این ایام فرخنده در راستای ارتقای اعتماد و مشارکت مردم در برنامه ها و راهبردهای نظام اسلامی بهره جست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام است

امام جمعه اراک: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام است