مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-27سياسي

خوزستانی ها میهمان شهیدان شدند/انس با خالق خوبی ها در دیار نخل و بلوط


همزمان با فرا رسیدن نخستین شب جمعه ماه رجب شب لیله الرغائب، مراسمات مناجات خوانی با حضور مردم ولایتمدار در نقاط مختلف استان خوزستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن نخستین پنج شنبه ماه رجب المرجب و شب لیله الرغائب در اماکن متبرکه، مساجد و هیئت های مذهبی نقاط مختلف استان خوزستان زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی مجالس مناجات خوانی برگزار شد.

در شهر اهواز نیز مردم این دیار شهیدپرور با حضور در مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی در شب آرزوها به مناجات خوانی و راز و نیاز با خداوند تبارک و تعالی پرداختند و حاجات و خواسته های خود را از درگاه معبود طلب کردند.

همزمان با شب لیله الرغائب آیین ویژه ای در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) منطقه کیانشهر، برگزار شد که حجت الاسلام توانانیا در جمع جوانان اهوازی به سخنرانی پرداخت و جواد برزگر از قم، اسماعیل سنایی و محمدحسن حردانیان نیز در این برنامه مداحی کردند.

در مسجد فاطمه زهرا(س) کوی ملت اهواز نیز همزمان با شب لیله الرغائب آیین ویژه ای برگزار شد که در این برنامه مداح اهل بیت عصمت و طهارت مهدی بهروان دعای روحبخش کمیل را در جمع همشهریان سردار شهید علی لویمی، شهید محمد عذاری، شهید علی کمایی، شهید سید حسن سواری، شهید رضا شعیبی، شهید میلاد جهانگیری نژاد، شهید اسما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستانی ها میهمان شهیدان شدند/انس با خالق خوبی ها در دیار نخل و بلوط

خوزستانی ها میهمان شهیدان شدند/انس با خالق خوبی ها در دیار نخل و بلوط