مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-27سياسي

چرا مسؤولان استانی نسبت به مشکلات گلزار شهدای دهدشت توجهی نمی کنند؟


امام جمعه دهدشت با توجه به نداشتن وسایل سرمایشی گرمایشی در گلزار شهدای این شهرستان گفت: چه طور است که مسئولان در سفرهای خود به زیارت قبور مطهر شهداء می آیند فاتحه می خوانند اما مشکلات آن را نمی بینند؟ .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های این هفته نماز جمعه دهدشت اظهار کرد: فرصت ماه رجب ارزشمند است و از فضیلت های آن بهره کافی را ببریم.

امام جمعه دهدشت آغاز دهه پرفروغ فجر را یادآور شد و بیان کرد: یکی از مسائل مهم جهاد تبیین در این روزها، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اما متاسفانه زبان برخی مسئولان از بیان خدمات نظام الکن است و این در حالی است که ما دستاوردهای خوبی بعد از انقلاب داشتیم.

امام جمعه دهدشت به تشریح برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی طبق آمار سازمان ملل پرداخت و گفت: سرعت پیشرفت علم در جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب 11 برابر در دنیا شده است.

وی با بیان این که نخستین تولید کننده پودر استخوان در دنیا هستیم اظهار کرد: سومین تولید کننده دکل های انتقال برق در دنیا متعلق به جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان این که برخی آقایان زبان یک متری برای انتقاد دارند گفت: جهاد تبیین جلوی تهدید دشمن را می گیرد لذا نباید برای بیان خدمات نظام لکنت زبان داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مسؤولان استانی نسبت به مشکلات گلزار شهدای دهدشت توجهی نمی کنند؟

چرا مسؤولان استانی نسبت به مشکلات گلزار شهدای دهدشت توجهی نمی کنند؟