مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:522023-01-27سياسي

توهین به مقدسات به علت رشد فزاینده اسلام در بین نخبگان اروپایی است


امام جمعه عنبرآباد دهه فجر را آیینه ای دانست که خورشید عالمتاب اسلام در آن درخشید و گفت: توهین به مقدسات مسلمانان از طرف دشمن و مخالفان و معاندان اسلام بخاطر رشد فزاینده اسلام خواهی در میان نخبگان اروپایی است که از این واقعیت احساس خطر کردند.

- ایسنا/کرمان امام جمعه عنبرآباد دهه فجر را آیینه ای دانست که خورشید عالمتاب اسلام در آن درخشید و گفت: توهین به مقدسات مسلمانان از طرف دشمن و مخالفان و معاندان اسلام بخاطر رشد فزاینده اسلام خواهی در میان نخبگان اروپایی است که از این واقعیت احساس خطر کردند.

حجت الاسلام حمید بامری در خطبه های نماز جمعه امروز هفتم بهمن ماه با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از مهارتهای رفتاری والدین حفظ اقتدار آنها در ارتباط با فرزندان است که در این روش، والدین نسبت به فرزندان خودشان هم محبت کرده و هم صمیمی هستند و هم محدودیت های واضح و مناسب با سن فرزندان وضع می کنند و دچار افراط و تفریط نمی شوند.

وی افزود: والدین اقتدارگرا درباره مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با فرزندانشان مشورت می کنند و در کسب موفقیت ها، آنها را مورد تشویق قرار می دهند، پاداش می دهند و انگیزه سازی می کنند.

حجت الاسلام بامری افزود: نکته مهمی که والدین در مسیر تربیت فرزند باید به آن توجه ویژه ای کنند این است که از نصیحت کردن فرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به مقدسات به علت رشد فزاینده اسلام در بین نخبگان اروپایی است

توهین به مقدسات به علت رشد فزاینده اسلام در بین نخبگان اروپایی است