مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:022023-01-27سياسي

احصای شاخص های محرومیت زدایی با استفاده از معتمدین شیراز


شاخص های محرومیت زدایی با استفاده از نظرات علمی معتمدین، مشاورین و شهرداران مناطق احصا و عملیات اجرایی آن با تأیید شورای شهر آغاز شد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: شاخص های محرومیت زدایی با استفاده از نظرات علمی معتمدین، مشاورین و شهرداران مناطق احصا و عملیات اجرایی آن با تأیید شورای شهر آغاز شد.

محمدحسن اسدی در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی به مطالعات و بررسی هایی که در راستای محرومیت زدایی انجام شده، پرداخت و گفت: شاخص های محرومیت زدایی با استفاده از نظرات علمی معتمدین، مشاورین و شهرداران مناطق احصا و با تأیید شورای اسلامی شهر در گام نخست، عملیات اجرایی 77 پروژه در 40محله به ارزش 510 میلیارد تومان آغاز شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، او بیان کرد: در نیمه نخست سال آینده باید پروژه های محرومیت زدایی به اتمام برسد که با تخصیص 100درصد هیچ بهانه ای برای تأخیر در کار وجود ندارد.

اسدی با بیان اینکه در آستانه دهه فجر هستیم، افزود: شهرداری شیراز در طول دهه فجر شاهد افتتاح و کلنگ زنی های متعددی خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به عملیات محرومیت زدایی باهدف رفع محرومیت از محلات اظهار کرد: حل این موضوع از طریق کارگروهی و عملیاتی اهمیت بسزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصای شاخص های محرومیت زدایی با استفاده از معتمدین شیراز

احصای شاخص های محرومیت زدایی با استفاده از معتمدین شیراز