مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:122023-01-27سياسي

سپاه با تحریم ها از حرکت بازنمی ماند


اگر ارتش، سپاه و نیروهای مسلح در میدان مقاومت حضور مستمر نداشتند، داعش با آهن برج ایفل قاشق ساخته بود؛ سپاه، افتخار کل منطقه و محور مقاومت است و با امکانات آن ها سپاه نشده است که امروز بدون آن ها از حرکت بازبماند.

- ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز گفت: اگر ارتش، سپاه و نیروهای مسلح در میدان مقاومت حضور مستمر نداشتند، داعش با آهن برج ایفل قاشق ساخته بود؛ سپاه، افتخار کل منطقه و محور مقاومت است و با امکانات آن ها سپاه نشده است که امروز بدون آن ها از حرکت بازبماند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز (7 بهمن ماه) اهواز با اشاره به تزلزل خانواده ها و لزوم تحکیم خانواده اظهار کرد: یکی از توصیه های اکید رهبر معظم، سبک زندگی اسلامی است؛ یکی از ابزارهایی که بنیان خانواده ها را تحکیم می کند و از تزلزل خانواده جلوگیری می کند، زبان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: آمار قابل توجه طلاق ها مربوط به این است که مهارت های زبانی را به خوبی یاد نگرفته ایم؛ مشاوره های قبل از ازدواج و خواندن کتاب های مهارت های زندگی قبل از ازدواج بسیار در این زمینه مهم هستند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: امام علی(ع) می فرماید زبان نماد شخصیت انسان است یعنی باطن انسان بر زبان انسان جاری می شود بنابراین باید انسان تلاش کند باطن وحشی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه با تحریم ها از حرکت بازنمی ماند

سپاه با تحریم ها از حرکت بازنمی ماند