مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-27سياسي

اهانت به قرآن، رهبری و سپاه پاسداران نشان از عجز و شکست دشمن دارد


امام جمعه خرم آباد به اهانت استکبار به قرآن، رهبری و سپاه اشاره کرد و گفت: با قرآن و اسلام جنگیدن نشانه عجز دشمن است، اهانت به قرآن، رهبری و سپاهی که در مبارزه با دشمن امنیت اروپایی ها را هم تامین کرده تنها نشان ناتوانی دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد ، حجت الاسلام والمسلمین بهروز شمسی فر ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به کلام امیر المومنین (ع) که شهوت، هوای نفس و غضب بالاترین دشمن انسان هستند، عنوان کرد: اصلاح بین انسان و خداوند نیاز به مبارزه با دشمن درونی و دشمن بیرونی دارد.

وی افزود: معیار مبارزه با دشمن قرآن، سنت معصومین و عقل است.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، خاطر نشان کرد: در این ماه باید دعاها و روزه گرفتن مورد توجه قرار بگیرد.

شمسی فر با اشاره به اینکه جریان امامت و ولایت از پیغمبر تا زمان غیبت مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرد، عنوان کرد: مسیر امامت از خانه نشینی امام علی(ع) تا وادار کردن به امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام حسین(ع) و زمان غیبت مسیر پر فراز و نشیبی بود.

وی گفت: در زمان غیبت در حوزه احکام باید از مراجع تقلید تبعیت کرد، در خصوص مسایل سیاسی و اجتماعی نیز همه باید از فقیه جامع شرایط که مسوولیت دارد تبعیت کنند تا کاروان حق به مقصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن، رهبری و سپاه پاسداران نشان از عجز و شکست دشمن دارد

اهانت به قرآن، رهبری و سپاه پاسداران نشان از عجز و شکست دشمن دارد