مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-27ورزشي

پاکدل: حالا دنیا هندبال ایران را می شناسد/ تحریم وزیر ورزش مذبوح و ناپسند بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هنبدل صبح امروز در یک گفت وگوی تلویزیونی درباره عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی مردان جهان گفت: - رییس فدراسیون هندبال گفت: پس از بازی های تیم ملی در قهرمانی مردان جهان، نگاه ها به هندبال ایران عوض شده و حالا همه تیم ایران را می شناسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هنبدل صبح امروز در یک گفت وگوی تلویزیونی درباره عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی مردان جهان گفت: مسابقات قهرمانی مردان جهان مهم ترین رویداد ورزشی هندبال است، ما پیش از این تنها یک بار در سال 2015 قطر در این رقابت ها حضو داشتیم.

دوره قبل تنها با 24 تیم برگزار شد و ما در جمع 24 تیم 21 شدیم، اما در این دوره توانستیم در یک بازی سخت شیلی را شکست دهیم.

شیلی در 4 دوره آخر این مسابقات حاضر بود و اکثر بازیکنان آن در لیگ اسپانیا حضور دارند و توانستیم به جمع 24 تیم راه پیدا کنیم.

پاکدل اظهار داشت: در دور دوم با فرانسه دارنده 4 طلای جهان و المپیک و اسپانیا دیگر تیم عنوان دار جهان همگروه بودیم که هر دو تیم به جمع 4 تیم برتر دنیا رسیدند و حتی اسلوونی دیگر رقیب ما اگر در گروه دیگری بود، شانس حضور در 4 تیم را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکدل: حالا دنیا هندبال ایران را می شناسد/ تحریم وزیر ورزش مذبوح و ناپسند بود

پاکدل: حالا دنیا هندبال ایران را می شناسد/ تحریم وزیر ورزش مذبوح و ناپسند بود