مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-27سياسي

دشمنان بدانند انقلاب اسلامی شکست خوردنی نیست


امام جمعه ماهشهر در خطاب به دشمنان گفت: انقلاب اسلامی شکست خوردنی نیست و با کشف حجاب کردن و چند شعار روی دیوار نوشتن انقلاب اسلامی متزلزل نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر اظهار کرد: در این ایام پر خیر و برکت ماه رجب و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، خطاب به کسانی که در صدد سرنگون کردن انقلاب اسلامی هستند می گویم خودتان را خسته نکنید.

وی افزود: عمل این افراد مثال کسانی است که خداوند در قرآن کریم در سوره نور می فرماید خداوند نورش را مانند چراغدانی قرار داده که نورش را در بلور قرار داده و می خواهند با فوت دهنشان نور خدا را خاموش کنند، اینها نمی توانند نور انقلاب اسلامی را خاموش کنند، اگر به نظر شما انقلاب اسلامی ایران بر حق نیست چرا نتوانستید آن را شکست دهید؟ حجت الاسلام محمدی پور ادامه داد: چرا هر کسی که تا به حال می خواسته اینکار را انجام دهد، خودش شکست خورده است، خیلی ها متعجب هستند که چرا هر کجا می رویم از مدیریت و وضعیت اقتصادی کشور ناله می کند اما نمی دانیم چگونه همچنان از این انقلاب حمایت می کنند و به میدان می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان بدانند انقلاب اسلامی شکست خوردنی نیست

دشمنان بدانند انقلاب اسلامی شکست خوردنی نیست