مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-27سياسي

اهانت به قرآن از سر استیصال و هراس دشمن است


اهانت جنون آمیز به قرآن نشان می دهد دشمنان از اصل اسلام و قرآن هراس دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام محسن طالب پور امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به 12 بهمن سالگرد بازگشت امام(ره) به ایران اظهار داشت: امام(ره) بعد از 13 سال غربت به کشور بازگشتند و حدود 11 میلیون نفر در تهران به استقبال ایشان رفتند.

وی با بیان اینکه رشد روزافزون اسلام گرایی در دنیا مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، افزود: بزرگ ترین چالش و تهدید استکبار رشد روزافزون اسلام گرایی است، رهبر معظم انقلاب در پیام شان بشارت دادند که در آینده نزدیک جمعیت مسلمانان بر دیگر مذاهب غلبه خواهد کرد.

طالب پور بیان کرد: استکبار و دشمنان حق تلاش کردند با به وجود آوردن مکتب های دست ساز، انسان و بشریت را از خدا و راه درست محروم کنند اما نتیجه همه این مکتب ها به پوچ گرایی ختم شده است.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه امام(ره) اسلام را از گوشه حوزه ها بیرون آوردند و به صحنه اجتماع و کل دنیا معرفی کردند، گفت: اهانت جنون آمیز به قرآن نشان می دهد دشمنان از اصل اسلام و قرآن هراس دارند؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند که با وجود توطئه استکبار، قرآن روز به روز پر فروغ تر شده و آینده از آن اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن از سر استیصال و هراس دشمن است

اهانت به قرآن از سر استیصال و هراس دشمن است