مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-27سياسي

تبیین دستاوردهای انقلاب راه مبارزه با حیله دشمنان است


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب راه مبارزه با حیله دشمنان است، گفت: انتقال خاطرات و تبیین دستاوردهای دهه مبارک فجر به نسل جدید ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام جواد (ع) اظهار کرد: اهل تقوا و معرفت فرصت عبادت در ماه رجب را از دست ندهند.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور بعد از 15 سال تبعید و آغاز حرکت رهایی بخش و پیروزی ساز نهضت اسلامی در بهمن 57 گفت: این روزهای خاص و روزهای بزرگ هر کدام برای خود ایام الله است چرا که یادآور نصرت الهی و فتح و ظفر برای مؤمنان است.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه وقتی ملتی چنین ایامی در تاریخ خود دارد باید از آن به عنوان سرمایه های الهی و روزهای تاریخ ساز نام ببرد، افزود: انتقال خاطرات و تبیین این دهه به نسل جدید و آینده ضرورت دارد زیرا جایی که امروز در آن ایستاده ایم به سادگی و اتفاقی به دست نیامده است.

حجت الاسلام باقری راه مبارزه با حیله دشمنان را تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر چه دشمن تاکنون در رسیدن به اهدافش ناکام مانده است اما امید بسته بتوانند از نسل دوم و سوم انقلاب بهره ببرند که باز به نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین دستاوردهای انقلاب راه مبارزه با حیله دشمنان است

تبیین دستاوردهای انقلاب راه مبارزه با حیله دشمنان است