مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-27فرهنگي

پانته آ پناهی ها در فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر (+عکس)


فیلم «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه ای و تهیه کنندگی سیدصابر امامی است که در میان آثار بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد.

- پانته آ پناهی ها در فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر (+عکس) فیلم کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه ای و تهیه کنندگی سیدصابر امامی است که در میان آثار بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد.

نخستین عکس فیلم سینمایی کاپیتان از تازه ترین تولیدات بنیاد سینمایی فارابی که برای حضور در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزیده شده است، منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فیلم، کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه ای و تهیه کنندگی سیدصابر امامی است که در میان آثار بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد.

در نخستین تصویر از این اثر سینمایی پانته آ پناهی ها را می بینیم که ثبت این تصویر و لحظات دیگر کاپیتان را مهدی دلخواسته برعهده داشته است.

  فیلمنامه کاپیتان را امیرمحمد عبدی به نگارش درآورده و در خلاصه داستان آن آمده است: به من میگن عیسی، هرکاری بخوام می کنم.

پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی پور، پرهام غلاملو و… از دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانته آ پناهی ها در فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر (+عکس)

پانته آ پناهی ها در فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر (+عکس)