مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-27سياسي

امام جمعه پردیس: اقدامات غربی ها، مخالف آزادی بیانِ ادعایی است


اقدامات اسلام ستیزانه غربی ها، آزادی بیان نیست بلکه نمودی از استبداد فرهنگی و مخالف آزادی بیانِ ادعایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد الغدیر فاز 4 پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به ثبت نام و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان پردیس، اظهار کرد: ثبت نام مراسم اعتکاف با همکاری شهرداری ها و ائمه جماعات و آموزش و پرورش و بسیج در حال برگزاری است.

  وی گفت: یکی از اعمالی که انسان را در زمره رجبیون قرار می دهد همین اعتکاف است زیرا بهترین زمان برای نزدیکتر شدن به معبود است، همچنین  اعتکاف؛ فرصتی برای عبادت عارفانه و خودشناسی و بازگشت به خویشتن است.

  حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهانت های اخیر به قرآن در کشورهای اسلام ستیز اروپایی، ابراز کرد: قرآن، با تربیت انسان های مسلمان، اروپای اسلام ستیز را به خاک سیاه خواهد کشاند زیرا اروپای اسلام ستیز، باطن خبیث و کثیف خود را با اهانت به قرآن و با اسلام ستیزی به نمایش گذاشته اند.

امام جمعه پردیس افزود: این معنای آزادی بیانِ سران غرب از جمله دولتمردان سوئد است که در این کشورها، اجازه حمایت از اسلام و مسلمانان و اجازه سوال درباره هولوکاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پردیس: اقدامات غربی ها، مخالف آزادی بیانِ ادعایی است

امام جمعه پردیس: اقدامات غربی ها، مخالف آزادی بیانِ ادعایی است