مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-27بين الملل

فراموشی جنگ جهانی دوم، ایدئولوژی شیطانی نازیسم را احیا می کند


رییس جمهور روسیه هشدار داد که تلاش ها برای تغییر و بازخوانی نقش مسکو در پیروزی در جنگ جهانی دوم، راه را برای احیای «ایدئولوژی کشنده نازیسم» هموار می کند.

- رییس جمهور روسیه هشدار داد که تلاش ها برای تغییر و بازخوانی نقش مسکو در پیروزی در جنگ جهانی دوم، راه را برای احیای ایدئولوژی کشنده نازیسم هموار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با هشدار نسبت به تغییر و بازنگری نقش روسیه در پیروزی در جنگ جهانی دوم، تاکید کرد که چنین اقدامی با احیای تفکر کشنده نازیسم منجر خواهد شد.

پوتین با اشاره به عملیات نظامی روسیه در اوکراین، گفت که سربازان روس در این نبرد، با شیطانی می جنگند که به دلیل فراموش کردن درس های تاریخی، امکان ظهور پیدا کرد.

رییس جمهور روسیه در هفتاد و هشتمین سالروز آزادسازی زندانیان اردوگاه آشوویتس توسط ارتش سرخ، تاکید کرد که این مردم شوروی بودند که به اقدامات وحشیانه نازی های در سال 1945 پایان دادند.

وی افزود: ما باید به وضوح درک کنیم که هر گونه تلاش برای تحریف کمک کشورمان به پیروزی بزرگ ، عملاً به معنای توجیه جنایات نازی ها بوده و راه را برای احیای ایدئولوژی مرگبار و کشنده نازیسم باز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراموشی جنگ جهانی دوم، ایدئولوژی شیطانی نازیسم را احیا می کند

فراموشی جنگ جهانی دوم، ایدئولوژی شیطانی نازیسم را احیا می کند