مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:352023-01-27سياسي

سبک و سیاق دشمن انحراف افکار عمومی است


سپاه پاسداران و حافظان منافع کشور جایگاه والایی در قلب ملت ایران دارند و سبک و شیوه اتحادیه اروپا انحراف افکار عمومی در مشکلات سیاسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام سیدمحمود بنی جمالی امام جمعه چادگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به غرض ورزی اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی اظهار داشت: سپاه پاسداران و حافظان منافع کشور جایگاه والایی در قلب ملت ایران دارند و  سبک و شیوه اتحادیه اروپا انحراف افکار عمومی در مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

بنی جمالی ادامه داد: برای این مشکلات یک روزی کاریکاتور میکشند، یک روز با قرآن سوزاندن، یکبار اهانت به رهبر انقلاب یکبار با تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران دنبال راه فرار و راه چاره از مشکلات و فشارهای اجتماعی خودشان هستند.

امام جمعه چادگان با برشماری مسائل اساسی اتحادیه اروپا و آمریکا با جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: آنها با قدرت و نفوذ منطقه ای ایران و نقش آن در عرصه بین المللی و جهانی مشکل دارند که ما قدرت جریان ساز و تاثیرگذار در منطقه هستیم.

وی ادامه داد: صنعت موشکی و پهپادی این کشور نیز که مایه اقتدار، امنیت و عامل بازدارندگی شده از دیگر مسائلی است که آنها برنمی تابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک و سیاق دشمن انحراف افکار عمومی است

سبک و سیاق دشمن انحراف افکار عمومی است