مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 17:102023-01-27سياسي

مردم با وجود مشکلات اقتصادی انقلاب خود را دوست دارند


مردم ما علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی انقلاب خود را دوست دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه اردستان ضمن توصیه و سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: انسان باید انجام واجبات، پرهیز از محرمات و حفظ اعضا و جوارح از گناه را سر لوحه کار خود قرار داده و امیدواریم خداوند فضیلت درک تقوا را به انسان ها را عنایت کند.

وی با بیان اینکه در آستانه چهل و چهارمین فجر انقلاب قرار داریم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با همه دشمنی ها که در طول سالیان دراز داشته و تلاش و کوشش آنان برای تضعیف یا سرنگونی این انقلاب، امروز خوشبختانه بالنده تر از گذشته است.

دهشیری تصریح کرد: دشمنان خیلی تلاش کرده و وعده دادند و چندین ماه هم از این دشمنی های آنان سپری شد اما انقلاب اسلامی ما همچنان پابرجاست البته مخالفت هایی فراوان و تهمت های زیاد به انقلاب و انقلابیون وارد کردند اما به نتیجه نرسیدند.

امام جمعه اردستان ادامه داد: مردم ما علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی و این گرانی هایی که وجود دارد انقلاب خود را دوست دارند که نتیجه آن مقابله با شورش ها و اغتشاش هایی است که در سالیان سال با آن مواجه بودیم که در این شورش ها علاوه بر عوامل داخلی، پشتوانه خارجی هم وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با وجود مشکلات اقتصادی انقلاب خود را دوست دارند

مردم با وجود مشکلات اقتصادی انقلاب خود را دوست دارند