مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 17:352023-01-27سياسي

ضرورت برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دستگاه ها و ادارات


در دهه مبارک فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم برپایی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 44 ساله انقلاب در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ضرورت دارد.

- ایسنا/همدان فرماندار درگزین گفت: در دهه مبارک فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم برپایی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 44 ساله انقلاب در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ضرورت دارد.

کمیل خواستان در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان درگزین، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سال های بعد از پیروزی دستاوردهای بسیار بزرگی داشته که تبیین این دستاوردها و خدمات بهترین روش برای شناساندن آن به مردم است.

وی با تاکید بر اینکه باید رنگ و بوی دهه فجر امسال متفاوت تر و مطلوب تر از سال های گذشته باشد، افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه های گذشته وظیفه مدیران دستگاه ها است و این می تواند جنگ ترکیبی که دشمن علیه کشور عزیزمان راه انداخته را خنثی کند.

خواستان با اشاره به اینکه انقلاب یک هدیه بسیار گرانبها برای مردم از طرف بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بود، تصریح کرد: پویش ها و مسابقات متفاوتی برای دهه مبارک فجر در فضای مجازی باید انجام شود که همراهی و همکاری مدیران صفحه های مجازی شهرستان در این رابطه ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دستگاه ها و ادارات

ضرورت برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دستگاه ها و ادارات