مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 18:002023-01-27سياسي

حاج قاسم محمدی شبیه حاج قاسم سلیمانی بود


معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : دامن پر مهر و محبت این شهید شامل همه طیف ها با هر عقیده و سلیقه ای می شد و هرکس با حاج قاسم محمدی روبرو می شد فکر می کرد در همه چیز با او مشترک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سردار قاسم محمدی قائم مقام لشکر 8 نجف اشرف در دوران دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: خضوع و فروتنی حاج قاسم محمدی زبانزد خاص و عام بود.

  وی افزود: سردار محمدی وقتی در اوج سختی های جنگ و در زیر آتش های سنگین دشمن در خط اول نبرد حاضر می شد مانند یک بسیجی ساده بود و وقتی در پشت جبهه در صف نماز جماعت حاضر می شد کسی نمی توانست تشخیص دهد که او قائم مقام لشکر 8 نجف اشرف است و همیشه در اوج خشوع و فروتنی بود.

   نیلفروشان با بیان اینکه حاج قاسم محمدی توکل ویژه ای به خداوند متعال داشت، ادامه داد: قلبش مملو از نور خدا بود و چون خدا را در نظر می گرفت مسائل جزیی دنیایی برایش اهمیت نداشت.

  معاون عملیات سپاه تاکید کرد: وی فردی مردم دار بود و تا زمانی که به ملکوت اعلا پیوست همواره دغدغه حل مشکلات محرومان را داشت.

هرگاه برای هر رزمنده ای مشکلی پیش می آمد آن مشکل را پیگیری می کرد و بارها برای حل مشکلات بچه ها با من تماس گرفته بود و پیگیری می کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم محمدی شبیه حاج قاسم سلیمانی بود

حاج قاسم محمدی شبیه حاج قاسم سلیمانی بود