مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 18:452023-01-27سياسي

نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در اسلامشهر برگزار می شود


رییس اتحادیه لوازم پزشکی و ارتوپدی اسلامشهر گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دانش بنیان در شهرستان اسلامشهر برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، اکبر بخشیان رییس اتحادیه لوازم پزشکی و ارتوپدی اسلامشهر، عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی با محوریت شرکت های دانش بنیان در حوزه های ارتوپدی و توانبخشی، هتلینگ بیمارستانی، دندانپزشکی و زیبایی در شهرستان اسلامشهر برپا می شود.

بخشیان افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی شرکت های تولیدکننده لوازم و تجهیزات پزشکی فعال در سطح شهرستان اسلامشهر، به مدت سه روز از تاریخ 2 تا 4 اسفند ماه در سالن 9 دی شهرستان اسلامشهر برپا و در معرض نمایش مسؤولان ملی، استانی و شهرستانی و فعالان این حوزه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 50 شرکت تولیدی و دانش بنیان تجهیزات پزشکی در شهرستان اسلامشهر فعالیت می کنند، تاکید کرد: برپایی این گونه نمایشگاه ها باعث حمایت از تولیدات دانش بنیان، اشتغال زایی و ارزآوری بیشتر می شود، تولیدات برخی از شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه انحصاری بوده و هر کدام در حوزه تخصصی خود حرفی برای گفتن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در اسلامشهر برگزار می شود

نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در اسلامشهر برگزار می شود