مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 19:502023-01-27ورزشي

«اصفهان» استان برتر خبرگزاری فارس شد


همزمان با سیزدهمین نشست مدیران استانی خبرگزاری فارس، اصفهان با کسب سه عنوان به عنوان استان برتر معرفی و از مدیر خبرگزاری فارس در اصفهان تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  سیزدهمین همایش سالانه مدیران استانی خبرگزاری فارس با معرفی مدیران، خبرنگاران و عکاسان برتر این خبرگزاری در سال 1401 به کار خود پایان داد.

   مادران شهدای گرانقدر حسین زینال زاده، دانیال رضا زاده، حسن براتی و محمد رسول دوست محمدی از شهدای اغتشاشات، مهمانان ویژه این مراسم بودند و نفرات برتر جوایز خود را از دستان پر برکت مادران شهدا دریافت کردند.

مدیران برتر در این مراسم، محسن آنالویی مدیر استان اصفهان، علی لاری زاده مدیر استان خوزستان، مرتضی زلب مدیر استان تهران و وحید زینالی مدیر استان آذربایجان شرقی به عنوان مدیران برتر سال جاری معرفی شدند.

خبرنگار ورزشی فارس اصفهان در جمع برترین ها همچنین حنان سالمی از خوزستان، سولماز عنایتی از همدان، شیرین مرادی از کردستان، محمد نوری از اصفهان و نرجس السادات موسوی از چهارمحال و بختیاری تندیس خبرنگار برتر سال را دریافت کردند.

تندیس عکاس برتر سال 1401 در بخش عکس خبری به بختیار صمدی از کردستان و مهدی کلوندی از همدان و در بخش عکاسی مستند به غلامرضا شمس ناتری از مازندران اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اصفهان» استان برتر خبرگزاری فارس شد

«اصفهان» استان برتر خبرگزاری فارس شد