مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 20:102023-01-27سياسي

قرآن شرف و عزت مسلمانان است/سکوت درباره هتک حرمت آن، جنایت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (جمعه، 26ژوییه) در اولین جمعه ماه مبارک رجب به سخنرانی پرداخت و به هتک حرمت قرآن کریم توسط افراط گرایان در غرب واکنش نشان داد.

- رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی ضمن تاکید بر این که قرآن کریم، شرف و عزت مسلمانان است، خاطرنشان کرد که سکوت کشور های مسلمان در قبال آتش زدن آن، جنایتی بزرگ، غفلتی آشکار و چشم پوشی کامل از مسئولیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (جمعه، 26ژوییه) در اولین جمعه ماه مبارک رجب به سخنرانی پرداخت و به هتک حرمت قرآن کریم توسط افراط گرایان در غرب واکنش نشان داد.

طبق گزارش شبکه المسیره ، رهبر انصارالله یمن در ابتدا گفت: فرارسیدن [اولین] جمعه ماه رجب را به مردم یمن تبریک می گوییم؛ ماهی که در تاریخ یکی از مهم ترین دروازه های ورود مردم ما به اسلام بود.

 در طول تاریخ، یمنی ها در انتقال پیام اسلام و جهاد فی سبیل الله نقش بارزی داشته اند .

وی در ادامه تاکید کرد: این مناسبت در یادآوری نعمت ها و شناخت ارزش ها مههم است؛ نعمت ها و ارزش هایی همچون هدایت به دین اسلام، وجود رسول خدا و قرآن کریم که یکی از بزرگترین این نعمت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن شرف و عزت مسلمانان است/سکوت درباره هتک حرمت آن، جنایت است

قرآن شرف و عزت مسلمانان است/سکوت درباره هتک حرمت آن، جنایت است