مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 20:552023-01-27فرهنگي

آغوش مان برای انواع نگاه ها در هنر باز است/بدخواهان سرافکنده شدند


محمود سالاری بیان کرد در شرایطی که بدخواهان تلاش می کردند کشور را سرافکنده کنند، مدیرکل تجسمی و دبیرکل جشنواره فجر ققنوس وار سربرآوردند و کاری مهم را رقم زدند که مایه سرافکندگی بدخواهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره اجرایی شدن سیاست های جشنواره تجسمی فجر بیان کرد: من واقعاً از همه همکارانم در مرکز هنرهای تجسمی به ویژه آقای سهرابی مدیرکل تجسمی و آقای میرهاشمی دبیرکل جشنواره تشکر می کنم، چراکه در شرایطی که بدخواهان تلاش می کردند کشور را سرافکنده کنند، اینها ققنوس وار سربرآوردند و کاری مهم را رقم زدند که هم مایه سرافرازی مملکت و هم مایه سرافکندگی بدخواهان است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره پیش بینی اش برای جشنواره موسیقی فجر نیز به مهر گفت: همین امیدی که در جشنواره تجسمی فجر و تئاتر فجر دارم، مطمئنم در موسیقی فجر نیز چنین روی خواهد داد و هنرمندان ما موجب سربلندی ما و سرافکندگی دشمنان خواهند شد.

سالاری در پایان درباره حمایت از هنرمندان حاضر در جشنواره تجسمی و خرید آثار هنری از آنها نیز بیان کرد: هر سال چنین برنامه هایی گذاشته می شود و تعدادی از آثار را خریداری و هنرمندان را مورد حمایت قرار می دهیم اما قبول کنید بودجه و بضاعت ما اینقدر نیست که بتوانیم همه اینها را خریداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغوش مان برای انواع نگاه ها در هنر باز است/بدخواهان سرافکنده شدند

آغوش مان برای انواع نگاه ها در هنر باز است/بدخواهان سرافکنده شدند