مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 20:552023-01-27ورزشي

اهلیت سرمایه گذار طرح گردشگری کبودوال راستی آزمایی شود


نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، گفت: اهلیت و توانمندی شرکت های متقاضی باید راستی آزمایی و بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحمت الله نوروزی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از همه پیشنهادات رسیده از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه گردشگری در منطقه کبودوال علی آباد کتول استقبال می کنیم و تلاش می شود تا همه زیر ساخت ها برای آنها فراهم شود.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی افزود: در برون سپاری این پروژه ها باید دقت کنیم تا طرح های گردشگری به شرکت ها توانمند و با اهلیت سپرده شود، نباید عجولانه تصمیم بگیریم و پروژه های به شرکتی واگذار شود که از عهده اتمام آن ناتوان باشد.

وی ادامه داد: مسیر برون رفت از تنگاه های اقتصادی منطقه و رسیدن به توسعه شهرستان علی آبادکتول گردشگری و جذب توریست است اما شرکت ها و سرمایه گذاران باید صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

گفتنی است؛ چندی پیش یکی از شرکت های متقاضی سرمایه گذاری در منطقه گردشگری کبودوال پیشنهادات خود را مطرح کرده بود که احداث کلبه های اقامتی، احداث اسکله شناور، قایق های پدالی و برقی، دونات، کایاک، رستوران دید باز و شیشه ای، کافی شاپ و آبشار مصنوعی، نورپرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهلیت سرمایه گذار طرح گردشگری کبودوال راستی آزمایی شود

اهلیت سرمایه گذار طرح گردشگری کبودوال راستی آزمایی شود