مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 21:202023-01-27فرهنگي

افتتاح نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر/ 440 اثر از 274 هنرمند


پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر 1401، جمعه ـ هفتم بهمن ماه ـ با نمایش آثار منتخب هنرمندان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، امروز جمعه(هفتم بهمن) ساعت 17 عصر آیین افتتاح پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزیر، عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس میرهاشمی دبیرکل، سیدمصطفی زراوندیان دبیر بخش تجسم هنر(فجر استان ها) این دوره از جشنواره، جمعی از دبیران، داوران، هنرمندان، اساتید و پیشکسوتان با نمایش آثار منتخب هنرمندان در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار شد.

*سالاری: خوشحالم از این همه نبوغ هنری هنرمندان در این افتتاحیه محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: پانزدهمین جشنواره تجسمی با حضور اساتید آغاز شده و من و اساتید اذعان داریم که کارها برای داوری بسیار خوب هستند و آثار به قدری با کیفیت هنری اند و خلاقیت قابل اعتنایی دارند که هرکدام انسان را دقایقی میخکوب خود می کند.

او در ادامه افزود: آثار مدرن شده از سنت و ترکیب هنرهای اصیل ایرانی و مدرن در این نمایشگاه قابل اعتنا است که من به همه تبریک می گویم و خوشحالم از این همه نبوغ هنری هنرمندان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر/ 440 اثر از 274 هنرمند

افتتاح نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر/ 440 اثر از 274 هنرمند