مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 21:202023-01-27حوادث

انهدام باند سرقت از منازل توسط پلیس قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سرکرده باند سارقان منازل در قزوین با اعتراف به 50 فقره سرقت در این استان و استان های هم جوار خبر داد.

- سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در استان و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، کارآگاهان پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با به کارگیری شگردهای پلیسی و انجام اقدامات فنی، پی به دست داشتن یکی از سارقان حرفه ای در این سرقت ها برده و محل تردد وی را تحت نظر قراردادند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: پس از تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، مخفیگاه این سارق دریکی از استان های هم جوار شناسایی و با هماهنگی های قضایی، متهم در اقدامی غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر و به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار ابراهیمی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به 50 فقره سرقت منزل با همکاری 2 نفر از هم دستان خود در قزوین و استان های هم جوار اعتراف کرده است.

وی تأکید کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیش از 1000 کالا، اموال سرقتی اعم از طلاجات، لوازم و اشیاء قیمتی و گران بها، سه جفت پلاک جعلی خودرو و 2 دستگاه خودروی سواری کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سرقت از منازل توسط پلیس قزوین

انهدام باند سرقت از منازل توسط پلیس قزوین