مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 22:302023-01-27اجتماعي

تلاش شهرداری برای ارتقای ایمنی و نوسازی تجهیزات ترافیکی پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در جریان این بازدید گفت: به منظور امکان آشنایی بیش تر و بررسی دقیق تر فعالیت ها و توانمندی های شرکت «نوین عرف شهریار»، - مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران به همراه معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری های مناطق 22 گانه از کارخانه سازنده تجهیزات ترافیکی دیدن کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در جریان این بازدید گفت: به منظور امکان آشنایی بیش تر و بررسی دقیق تر فعالیت ها و توانمندی های شرکت نوین عرف شهریار ، امروز به همراه معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق از کارخانه این شرکت بازدید کردیم.

وی افزود: این شرکت بعد از سال ها دوری از فضای اجرایی و توقف فعالیت های خود با مدیریت جدید توانسته است تا دوباره حرکت جدی و جدیدی را شروع کند که بتواند در حوزه تجهیزات ترافیکی، اقدامات مؤثری را در رقابت با دیگر سازندگانی که فعالیت مشابهی دارند، انجام دهد.

گلشنی گفت: این مجموعه که قبلاً تحت عنوان شرکت عرف ایران فعالیت می کرد، از سابقه درخشانی برخوردار است و ظرفیت ها و امکانات مناسبی از سال های گذشته در این شرکت و کارخانه آن فراهم است که امیدواریم بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شهرداری برای ارتقای ایمنی و نوسازی تجهیزات ترافیکی پایتخت

تلاش شهرداری برای ارتقای ایمنی و نوسازی تجهیزات ترافیکی پایتخت