مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 07:372023-01-28سياسي

حمایت مدیریت شهری شیراز از برنامه های مذهبی و جریان ساز


ما در مدیریت شهری از برنامه های مذهبی و جریان ساز و هرآنچه زمینه ساز توانمندسازی هیئات مذهبی را فراهم کند، حمایت می کنیم.

  - محمدحسن اسدی در نشست رؤسای شورای هیئات مذهبی پهنه جنوب غربی کشور ویژه استان های خوزستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه وبویراحمد و چهارمحال وبختیاری گفت: متولیان اصلی هیئات مذهبی این میراث بزرگ معنوی چراغ این محافل را که از قدیمی ترین و محبوب ترین نهادهای اجتماعی بوده ، روشن نگاه داشته و در دوام آن تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، به اعتقاد اسدی؛ این محافل و تکایا همواره محور حب اهل بیت(ع) و ترویج شعائر دینی و سنگری منحصربه فرد در انجام رسالت دینی به اثرگذارترین شکل ممکن بوده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب این محافل بستری برای تبیین معارف دینی و ارتقای فرهنگ انقلابی است.

شهردار شیراز با اشاره به حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی و تحقق امر فرج در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: بخش مهمی از تحقق تمدن نوین اسلامی بر عهده هیئات مذهبی است.

او اضافه کرد: هیأتی که بتواند عشق و احساس دوستداران اهل بیت(ع) را با شناخت واقعی از قرآن کریم و اهل بیت(ع) توأمان سازد، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی خواهد بود وهیچ جریانی توان مقابله با آن را نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مدیریت شهری شیراز از برنامه های مذهبی و جریان ساز

حمایت مدیریت شهری شیراز از برنامه های مذهبی و جریان ساز