مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 07:552023-01-28ورزشي

مسابقات انتخابی دوصحرانوردی قهرمانی زنجان برگزار شد


دبیر هیأت دوومیدانی استان زنجان، از برگزاری مسابقات دوصحرانوردی انتخابی استان خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای استان در محل پارک ملت (شهربازی) شهر زنجان در سه رده سنی نوجوانان، - ایسنا/زنجان دبیر هیأت دوومیدانی استان زنجان، از برگزاری مسابقات دوصحرانوردی انتخابی استان خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای استان در محل پارک ملت (شهربازی) شهر زنجان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و بین بانوان و آقایان برگزار شد.

علی محبی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر برگزاری این رویداد مهم ورزشی در استان، بیان کرد: سیاست هیئت استان شناسایی ورزشکاران مستعد در رده های مختلف سنی است تا با آموزش صحیح و در جهت حمایت آنها برای حضور بهتر در رقابت های مختلف کشوری معرفی کنیم.

محبی با اشاره به استعدادهای درخشان استان در شهرستان ها از برگزاری مسابقات دوومیدانی در چهار رده سنی در شهرستان طارم نیز خبر داد و گفت: این شهرستان جزو ظرفیت های مهم استان در مادر رشته های ورزشی است؛ لذا برگزاری این رقابت ها در روز 13 بهمن ماه محک جدی برای ورزشکاران منطقه خواهد بود.

به گفته دبیر هیأت دوومیدانی استان ، علاقمندان برای شرکت در این رویداد مهم ورزشی می توانند به دفتر هیئت در شهرستان طارم مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات انتخابی دوصحرانوردی قهرمانی زنجان برگزار شد

مسابقات انتخابی دوصحرانوردی قهرمانی زنجان برگزار شد