مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:152023-01-28ورزشي

شرایط ساره جوانمردی در پاراتیراندازی بعد از بازیهای پاراآسیایی


رییس انجمن پاراتیراندازی با تاکید بر اینکه ساره جوانمردی با تصمیم شخصی در بازی های پاراآسیایی غایب خواهد بود در مورد شرایط این قهرمان پارالمپیک بعد از این بازی ها توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امتناع از حضور در بازی های پاراآسیایی مهمترین تصمیم اخیر ساره جوانمردی است؛ اولین بانون ورزشکار ایرانی در ادوار مختلف بازی های پارالمپیک که به واسطه عملکرد قابل تحسینش در این بازی ها و به ویژه دو قهرمانی در بازی های 2016 ریو و رکوردشکنی در بازی های 2020 توکیو، لقب ملکه تپانچه را یدک می کشد.

برای جوانمردی که به جز سه طلای بازی های پارالمپیک، از حضور در ادوار مخالف بازی های پاراآسیایی هم 4 مدال طلا در اختیار گرفته است، دوره جدید این بازی ها بهترین فرصت بود تا هم از عنوان قهرمانی اش در این بازی ها دفاع کند و هم کارنامه طلایی اش را سنگین تر کند اما برخی مسائل شخصی منجر به تصمیم وی برای امتناع از حضور در این بازی ها شد.

بدین ترتیب ساره جوانمردی بعد از سه دوره حضور متوالی در بازی های پاراآسیایی در دوره پیش روی این بازی ها غایب خواهد بود درحالیکه به صورت دقیق مشخص نیست برای بعد از آن چه برنامه ای دارد.

وی طی ماه های اخیر حضور پرنقدی در اردوهای و مسابقات داشت به گونه ای که در جام جهانی کره جنوبی (مردادماه) به نایب قهرمانی بسنده کرد و در مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ساره جوانمردی در پاراتیراندازی بعد از بازیهای پاراآسیایی

شرایط ساره جوانمردی در پاراتیراندازی بعد از بازیهای پاراآسیایی