مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:302023-01-28اقتصادي

طرح های نهضت ملی مسکن مهرستان به پیشرفت حدود 50 درصدی رسید


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان گفت: در حال حاضر 488 واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان با متوسط پیشرفت فیزیکی حدود 50 درصد در حال ساخت است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان گفت: در حال حاضر 488 واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان با متوسط پیشرفت فیزیکی حدود 50 درصد در حال ساخت است.

محمد سعید ملازهی در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه سیاست مهم وزارت راه و شهرسازی ساخت واحدهای یک طبقه حیاط دار در شهرهای واجد شرایط است، اظهار کرد: از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان 328 واحد با پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصد در حال ساخت است که بخش قابل توجهی از آنها با محقق شدن منابع مالی از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همچنین مابقی پروژه های این طرح ملی در مهرستان در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون و اسکلت قرار دارد و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان تاکید کرد: توجه به کیفیت، اجرای دقیق و به موقع طرح های مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان در طرح های نهضت ملی مسکن این شهرستان مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نهضت ملی مسکن مهرستان به پیشرفت حدود 50 درصدی رسید

طرح های نهضت ملی مسکن مهرستان به پیشرفت حدود 50 درصدی رسید