مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:452023-01-28اقتصادي

تولید موتور ملی موتور سیکلت فناوری پیچیده ای ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «بهمن ضیاءمقدم» افزود: امروز و در دسته موتورسیکلت های پُرتیراژ، به جز موتور (Engine) که از خارج از کشور تامین می شود، - دبیر انجمن صنعت موتورسیکلت ایران گفت: تولید موتور (Engine) ملی موتورسیکلت، اگرچه دشوار نبوده و فناوری پیچیده ای نیز ندارد، اما باید توجیه اقتصادی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهمن ضیاءمقدم افزود: امروز و در دسته موتورسیکلت های پُرتیراژ، به جز موتور (Engine) که از خارج از کشور تامین می شود، در سایر اجزا و قطعات متشکله بیش از 60 درصد داخلی سازی محقق شده است.

این مقام صنفی خاطرنشان کرد: گرچه تولید موتور (Engine) ملی در دستور کار است، اما در عین حال تحقق این مهم نیازمند حمایت دستگاه ها و همچنین رفع موانع و مشکلات از جمله تغییرات پیاپی قوانین و مقررات است.

وی اضافه کرد: به طور مثال مقرر شده از سال 1403 موتورسیکلت های تولیدی دارای استاندارد یورو5 باشند، موضوعی که به طور قطع هزینه های بالایی برای شرکت ها به دنبال خواهد داشت.

دبیر انجمن صنعت موتورسیکلت ایران از ورود خط مونتاژ موتور (Engine) توسط دو شرکت داخلی خبر داد که به طور قطع در تولید موتورسیکلت های پرتیراژ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید موتور ملی موتور سیکلت فناوری پیچیده ای ندارد

تولید موتور ملی موتور سیکلت فناوری پیچیده ای ندارد