مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:552023-01-28سياسي

گردهمایی مدیران شهری شهرهای شمال و شمال شرق کشور در سمنان


معاون خدمات شهری شهرداری سمنان از برگزاری گردهمایی مدیران شهری شهرهای شمال و شمال شرق کشور در سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون خدمات شهری شهرداری سمنان از برگزاری گردهمایی مدیران شهری شهرهای شمال و شمال شرق کشور در سمنان خبر داد.

مهدی خالصی دوست شامگاه گذشته 7بهمن از برگزاری چهارمین نشست دبیرخانه مشورتی معاونین خدمات شهری شهرداری های شمال و شمال شرق کشور به میزبانی شهر سمنان خبر داد و اظهار کرد: بنا بر تصمیم اتخاذ شده بین معاونین خدمات شهری شهرداری ها در نخستین نشست مبنی بر بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف خدمات شهری و به اشتراک گذاشتن تجربیات در حوزه قانونی و اجرایی و بیان نقاط ضعف و قوت، موضوع ساماندهی متکدیان و کودکان در چهارمین نشست این دبیرخانه مشورتی به صورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در کنار بحث و بررسی پیرامون محور اصلی این نشست، موضوعاتی در حوزه مدیریت پسماند، سیما و منظر و فضای سبز شهری، ساماندهی مشاغل و آرامستان ها به صورت کلی مورد تبادل نظر معاونین خدمات شهری شهرداری های شمال و شمال شرق کشور قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان، خاطر نشان کرد: بازدید معاونین خدمات شهری شهرداری ها از نخستین شهرک بازیافت کشور از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این نشست بود که به دلیل وسعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی مدیران شهری شهرهای شمال و شمال شرق کشور در سمنان

گردهمایی مدیران شهری شهرهای شمال و شمال شرق کشور در سمنان